piątek, 7 stycznia 2011

kim jestem

Ponieważ na samym początku nie przedstawiłam się a jedynie zaprezentowałam ideę jaką towarzyszyła założeniu owego bloga, postanawiam nadrobić to teraz.

Jestem młodą, optymistycznie nastawioną do świata kobietą, która tak jak każda inna chce aby jej plany i marzenia zostały wysłuchane przez TEGO na górze i aby jej życie przebiegało bez większych kryzysów i rozczarowań. Można rzec, że idę przez życie jakąś nieokreśloną ale dość mocno odbiegającą od stadardowych ścieżek i właśnie ta droga daje mi radość. Szukając wrażeń związanych z czymś zupełnie innym niż jest miłość, odnalazłam MIŁOŚĆ i od tego momentu życie toczy się troszkę inaczej, w innym tempie, z innymi emocjami, przygodami i planami.Chyba zrozumiałe, nie?

Jesteśmy szczęśliwą parą, wspierającą się na każdym kroku. Nie brak nam chwil gorszych a i kłótnie czasem się pojawiają, ale gdzież ich nie ma?

Tak się tylko zastanawiam co tu zrobić żeby ktoś tego bloga czytał, do kogoś dotarł, gdzieś się zapisał na dłużej w czyimś umyśle. Pragnę żeby ten blog żył, żeby nabrał jakiś kształtów i własnego niepowtarzalnego klimatu. Początku są trudne nie tylko w blogowaniu. Zatem jestem dobrej myśli. Damy radę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz