poniedziałek, 16 maja 2011

7 mordek a tylko 6 cycków

No i urodziła się wczoraj gromadka jamnikowych maluszków. Jest tylko 6 dostępnych ujść z mlekiem prosto z maminowego cyca :-) a mordek do wykarmienia 7. Zawsze jedno jest poszkodowane niestety, ale moje poranne oględziny utwierdziły mnie w przekonaniu, że silna to ekipa i pcha się jako może żeby przy swoim cycu być. Zamęt tam jak w ulu. Słychać na przemian słodkie pojękiwania jednych już nakarmionych z pełnymi brzuszkami z tymi co to jeszcze się do swej kolejki nie dopchały i walczą o dostęp. Będę śledziła ich rozwój i ustalającą się hierarchię w stadzie bowiem zawsze są jednostki silniejsze, głośniejsze, bardziej pieszczochowe i te bardziej wstydliwe. Z pewnością ewenementem z tym miocie jest ... biały jamnik, co w hodowli męża mojej mamy zdarza się dość często ale wiem, że nie jest to widok dla wszystkich zbyt często spotykany.
Oto Marisa i siódemka jej przyszłych rozrabiaków
 Białe "brzydkie" jamniczątko


4 komentarze:

  1. Śliczne maluchy, szczeniaki mnie zawsze rozczulają, pilnuj, żeby ten 7-dmy dopchał się do mleczka, a biały, cóż wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiekne, jak bedzie znow bialy ja zamawiam, kupiłem zonie miniaturke królicza merle, chce jeszcze biala. Pozdrawiam serdecznie Dariusz.

      Usuń
  3. Ooo takiego bieluszka właśnie szukam. :) Chcę chcę chcę... jak będziecie mieli to ja poprosze :)

    OdpowiedzUsuń