środa, 21 listopada 2012

Mikołaje są już blisko... czyli 3 x Pe

Może nie macie jeszcze pomysłu na mikołajkowy lub podchoinkowy prezent. Oto jedna z opcji. Moim zdaniem bardzo ciekawa. Firma Portretowa Kaśka Czapska do usług.


Popatrzcie na jej prace do książki o Stanisławie Lemie.
 
Powiem Wam w sekrecie, że może jeszcze nie wiemy jak będzie wyglądał dom na Naszej Polanie. Co do wystroju też jeszcze nie ma konkretów - choć ogólnie klimat i charakter znany jest mojej wyobraźni od dawna - ale na 100% w naszym domu, na Naszej Polanie zawiśnie kiedyś obraz autorstwa Kasi. Bo ja szczęściarą jestem i takowy MAM, MAM, MAM. Wy też chciejcie mieć!  


3 komentarze:

  1. Świetne ilustracje;-)
    Kto wie, może jak już będziemy mieli ściany w nowym domu, też zechcemy mieć... ;-)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń