poniedziałek, 23 stycznia 2017

warsztatami wokalnymi czas wiosnę zacząć

Miało być tak pięknie a wyszło wiadomo jak...

eeeee nie ma co narzekać... jest pięknie, jest śliczna zima, są przemili Goście w Naszej Polanie a to zawsze cieszy. Roboty zatem jest trochę więc z pisaniem nieco na bakier. Czytelniczko z północy proszę o wybaczenie :-) - wierzę, że je otrzymam :-)

A dziś informacyjnie i ogłoszeniowo będzie.

Jesienią były u nas pierwsze warsztaty "WŁASNYM GŁOSEM", których magia (tak, nie bójmy się tego słowa) przerosła moje oczekiwania. Wiedziałam, że będzie fajnie i że na tego typu spotkania nie przyjeżdżają przypadkowe osoby, ale efekt tego spotkania na długie tygodnie zagościł w moim sercu. Zapewne każda z nas odkryła w sobie pokłady dźwięków z jakich nie do końca zdawała sobie sprawę. To wszystko dzięki Kasi Chodoń, która jako prowadząca warsztaty wprowadziła nas w świat pełen nut i wzruszeń. Pierwotność tekstów, smutek i radość wynikająca z wyśpiewywanych historii, atmosfera, którą stworzyły uczestniczki... to wszystko wpisało się w tytuł warsztatu i po trzech dniach wspólnego przeżywania i przebywania pod jednych dachem, śpiewałyśmy już (prawie) jednym i własnym głosem.

Było na tyle fajnie, że szybko okazało się iż wiosenne spotkanie warsztatowe odbyć się musi.

ZATEM ZAPRASZAMY

na 

WIOSENNE WARSZTATY (nie tylko) WOKALNE
 dla kobiet

"WŁASNYM GŁOSEM"


10-12 MARCA 2017

wszelkie informacje o szczegółach znajdziecie w zakładce WARSZTATY





7 komentarzy:

  1. Tu czytelniczka z Północy. Otrzymasz, otrzymasz :) a poza tym, to jeszcze nie wiem na 100% ale chyba jednak będę mogła przyjechać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby genialnie :-) Czytelniczko z północy czy imię Twoje to Aleksandra? :-)

      Usuń
    2. Północ to spory obszar;-) są co najmniej dwie czytelniczki w takim razie z północy. Ja pisałam wcześnijeszy komentarz w oczekiwaniu na nowy post. Jasne, że masz wybaczone szanowna pisarko.Oczywiście komentarz nie był w ogóle z wyrzutem, żartowałam, żeby Cię zmobilizować do realizacji postanowień noworocznych :-) Mam na imię Ewa.

      Usuń
    3. A... to że czytałam stare posty to nie był akurat żart. Miło się czytało :-)

      Usuń
    4. No to jestem bardzo kontenta z powodu posiadania dwóch czytelniczek z północy. A mobilizacja do pisania zawsze się przyda, tym bardziej jak się człek nawet na wsi nie wyrabia z robotą na zakrętach. Owszem, plan był ambitny ale może jeszcze uda się go wprowadzić w życie. i jeszcze niezobowiązujące pytanko: Czy mam rezerwować miejsce na warsztat? Bo liczba miejsc ograniczona jest. Ściskam i południe pozdrawia północ :-)

      Usuń
  2. Oj, po TAKIEJ zimie, poczatek marca moze jeszcze byc bialy...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie raz pogoda może nas zaskoczyć a nawet jeśli to będziemy śpiewem i tańcem przeganiać zimę a siooooo :-)

      Usuń