sobota, 16 czerwca 2012

kto dziś wygra mecz???? :-).....

Moje młodzieńcze lata spędzałam w towarzystwie męskim zatem i męskie zainteresowania przywarły do mnie zupełnie naturalnie. Klubowych rozgrywek nie śledzę, ale jak są MŚ lub ME to ZAWSZE. Orientuję się w grupach, punktach, wynikach, najlepszych strzelcach... Spalony był dla mnie przez długi czas mega zagadką i zupełnie niepotrzebnym przepisem ale i to oswoiłam i można rzec pojęłam o co cho...
W 1998 roku na finał Francja - Brazylia udaliśmy się z ekipą do samego Paryża. W strefie kibica /bo na bilet rzecz jasna nie było nas stać/ oglądaliśmy to emocjonujące wydarzenie. Potem w 2000 były ME w Holandii i nasze kroki skierowaliśmy do Amsterdamu by tam w knajpce obejrzeć kolejny znakomity finał. No i tak co roku... wiele emocji i wieczne trzymanie kciuków za naszych a potem za tych innych, jak już naszych brakło.

Zawsze marzyłam o mistrzostwach bliżej NAS. Teraz jak są na wyciągnięcie ręki, to my TUTAJ. Ech co za ironia losu. No wiem... można było przecież wakacje zaplanować w ciut późniejszym terminie, ale w sumie dość świadomie chcieliśmy ominąć Warszawę w tym czasie. A teraz pozostał żal.
No ale....
Kibicujemy, oglądamy i przeżywamy. Wczoraj odpadli Szwedzi. Smutek. Mam nadzieję, że NASI utrzymają dziś swego ducha walki i przy wsparciu tysięcy krzyczących gardeł pokażą, że my sroce spod ogona nie wypadliśmy.  Ten Hero Błaszczykowski, Lewandowski no i Tytoń... oraz reszta tych, o których mówi się mniej ale nie mniej znaczący są na boisku.
Malujemy ryjki na biało - czerwono. Kibicujemy NASZYM i wierzymy, że wszystko pójdzie zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Przecież stać nas na to, żeby po latach mówiono o nas jako OBJAWIENIE tych mistrzostw.
Przeczytałam, że będzie wielka biało-czerwona flaga 50 x 30m.  
Zatem kto dziś wygra mecz???
POLSKA - POOOOLSKA - POOOOOOOOOLSKA!!!!!




3 komentarze:

  1. o, 98 pamiętam:-) byłam z grupą uczniów na obozie przyrodniczym na Suwalszczyźnie, zupełna egzotyka, drewniana chata z żurawiem, łąki nad Szeszupą, tak daleko od ełro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, każdy by chciał. Nawet wbrew logice...

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj już wiemy jak sie skończył sobotni mecz;-(((((
    Ale cóż jakoś musimy pogodzić się z porażką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń